Şuan 5+3 gebeyim, ultrasonda keseyide gördük çok şükür görünürde bir sıkıntı yok, 15 gündür adet olacakmışım gibi olan kasık ağrılarım kesilmedi, gün içinde ara ara adet sancısı yaşıyorum sonra geçiyor, klimanın soğuyu fln etkiliyor olabilir mi bilmiyorum, sizlerde durum nasıl, karın ağrılarını ne kadar süre devam etti?