Egepol hastanesine gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim👍 Kadın Doğum hastanesinden pek memnun olan duymadım ama varsa tanıdığınız bildiğiniz doktor önce ona gidin isterseniz memnun kalmasanız başka hastanelere bakarsınız yine ilk aylar bebek için de sizin içinde çok önemli çünkü .