Iremgull11 Kızlar merhaba 30+0 haftalığım bugün sol kasığımda aşırı bi ağrı var sızlıyor ince ince ama bebeğin hareketlerini hissettim bir kaö kere bide beyaz bi akıntı gelmiş doktora gitmeli miyşm 😔
ecembugra53 Iremgull11 canım bebek dönüyor olabilir rahme baskı yapıyor ondan olur beyax akıntı sıkıntı değiş sarı akıntı sıkıntı olır enfeksiyon için canım
ecembugra53 Iremgull11 ishal olduysan canım patates haşla ye iyi geliyor Ya da muz ye canım akıntı benşm de beyaz herseyin temiz hafif sulu gibi doktorum normal dedi