aylinsss selam Almanya da yaşıyorum 33 haftalık hamileyim . Doktorumun ilk söyledigi sey bebegin üzerine hiç bir sey örtmeyeceksin ve yastık 2 yaşına kadar kullanmacaksın olmustu . Uyku tulumları ile yatırmam gerektigini söyledi . Bebekler kollarını hareket ettirip yorgan vs gibi ürünleri yüzlerine cekip nefessiz kalıyolarmıs bilginize