Deletedmom316 canım anlatayım ben 16 temmuzda adet oldum 24 temmuz gece bitmişti 25 temmuz ovulasyona hemen başladım baktım böyle dedim kesin yarın pik yapar olmadı az bir pembe oldu gün gectikçe dahada silikleşti şuan 10 gün var adetime bugün yapmadım çünkü cıkmıyor adet günümde geldi eğer yumurtlamaysa 25 temmuz değerlendirdim zaten o günleri 15. Gün oluyor