Susamm Merhaba kızlar 12 haftalik gebeyim ilk gebeligim vajinada ağrı ve acı oluyor sizlerde yasiyormusunuz hamd olsun kanamam yok.budurum normal mi
Minemine Susamm benimde 3 4 aylıktı sanırsam başladı şuan 31.haftam halâ var ve sadece bi tarafı ağrıyo
Simos44 Susamm kizbebekannesii bende de aynı şey var 11. Hafta çok merak ediyorum. arkadaş umarım hayırla kucağına almışsındır bebeğini
Susamm Busear saol cnm bnm tüh değişik bi acı ve his Afedersin vajina çıkacak gibi oluyor normal olsunda dayanilir bi şekilde
Susamm Minemine saol cnm normal bir durumsa hiç sikinti yok çok farklı bi acı ağrı gibi bazen vajinam çıkacak Afedersin
kizbebekannesii Susamm canım vajina ağrında bi sorun çıktı mı cunku bende 10 haftalığım bugun kontroldeydim her sey normaldı ama vajinam agrıyor aksamdan beri bı batma hissi geliyor ara ara