15+2 haftalığım en başından beri kabızlık sorunu yaşıyorum. Hiçbir şey iyi gelmedi ( armut, kayısı, kefir, incir) doktorum bana ilaç verdi kullanmak istemedim birkaç gün süt içemedim bu sayede rahatlıkla lavaboya gidebildiğimi keşfettim sütü bırakınca her şey yoluna girdi 😊 umarım sizinki de çözülür ( hamilelikten önce de kabızlık sorunum vardı)