DenizK 37+2 haftalık hamileyim kızlar arada bir adet sancısı gibi sancılarım oluyor hafif bir şekilde.. Korkmalı mıyım? 😕 Doktor randevuma daha 4 gün var sizlere sormak istedim..
ElifOncul DenizK benim de ayni sekilde ara ara geliyor gibi. Gercekten anlamiyorum Ben ne dogum sancisi ne deil😭
Berra20 DenizK 37 +6 daym bnde de var canim ne artiyo ne azaliyo ayni adet skntisi gibi bel kasik agrim var haff haff
Minikum DenizK bende 37+2 yim aynı şekilde bazen sancı kasılma gibi birşey oluyor bel ağrım oluyor yaklaştımı acaba doğum çok merak ediyorum randevuma 3 gün var benimde
DenizK ElifOncul Evet bende anlam verebilmiş değilim.. Geceleri çok oluyor özellikle o yüzden tedirgin oluyorum
ElifOncul DenizK benim bide zorunlu sezeryan olmam lazim ya normal dogum baslarsa diye de cok stres oluyorum. Son haftalar zormus gercekten🤷🏼♀️