Selma_brn Arkadaşlar çatı muayenesi nasıl oluyor doktor gerçekten elini mi sokuyor yoksa sadece 2 parmakla mı bakıyor ben araştırdım kimisi el ile bakıyor kimisi abartıyorlar sadece 2 parmakla bakıyor diyorlar hangisi doğru 🤔
Betim Selma_brn ☺️☺️☺️İki gün önce çatı muayenesi oldum 38 artı 5 ☺️İki parmağına jel sürüp bakıyor hiç hissetmedim hiç acımadı ve 5 saniye sürdü .. çok tedirgindim ben de burada okuduklarımdan dolayı ama abartıyorlar endişelenme 🤗
Elfffffffff Selma_brn 2 parmağıyla bakıyor, jel sürdüğü için kolay oluyor, 10a kadar say bitmiş olur, ama sana tavsiyem kendini sıkma, ben kendimi sıktım zorlandım ama çıktığımda hiçbir sızım yoktu boşuna sıkmışım o kadar tansiyonum çıktı😂😂
Selma_brn ecembugra53 çok teşekkür ederim içim rahatladı daha gebeliğim çok erken ama merak edip araştırıyorum 😊
ecembugra53 Selma_brn 😊😍 anlıyorum seni canım haklısın insanları korkutuyorlar valla buraya bazı yazanlar var öyle sen içini rahat tut zaten son ay da çatı muayenesi yapılıyor ondan önce yapılma😊
Betim Selma_brn amin hepimizin bebeğini inşallah 😉muhtemelen normal doğumda böyledir çok korkutuyorlar gerçekten.. aldırış etme her gebelik bir değil dolayısıyla her bünye de .. ve her doğumda 🤩sağlıkla büyütün bebeğinizi 💙🤍
Selma_brn Elfffffffff evet kendini sıkmamak gerekiyormuş o konuda sıkıntı yaşamam diye düşünüyorum çünkü alttan muayene çok yaptırdım ve kendimi hiç sıkmadım çok rahattım 😊
Selma_brn Betim ben normal doğum istiyorum bi anne olarak acıyı çekip o duyguyu tatmak istiyorum daha çok erken gebeliğim 11+1 ama yinede çok araştırıyorum 😊
Selma_brn ecembugra53 evet son ayda oluyormuş çatı muayenesi daha çok var benim ama rahat geçeceğini düşünüyorum 😊
Selma_brn ecembugra53 şuan 11+1 günlük kadar hamileyim karnın alt bölgesinde solumda daha çok şişlik var sağıma göre bu normal mi peki doktoruma soracağım da randevum 1 hafta sonra