Kızlar 24. Haftadayım ve sadece pıt pıt minik hareketlerle hissediyorum bebişlerimi geçen bi postta okumustum 22. Haftalıkmış bayan baya sert yumrukları vardı felan diyordu ben değil yumruk damar atması seğerme gibi hissediyorum acaba normalmi benim gibi olan oldumu 🐣