Lfrgdn aynı korkular bende de var benim ki normal de 7+3 olması gerekşyordu ama geç döllenme olmuş sanırım ultrason a göre 5+5 de gittim doktor kese göründü bebek yok 6+4 olduğunda gel o zaman görünür dedi senin de muhtwmwlen gidersen görünür ama kalp atışı duyulmayabilir onun için 1 hafta sonra tekrar çağırır ünşallah sağlık ile yavrularımızı kucağımıza alırız benm de çok fazla korkum var neden bilmiyorum boş olacak diye rabbim korktuğumuZa uğratmasın inşallah yarın kalp atışını da duyarsın bebeğinin ❤️