Babyveannesi Kızlar bugün uyandım el ve ayak parmaklarım ağrıyo 37.haftama giricem sebebi magnezyum eksikliğimi sizce 🤷🏻♀️
Mavibulut_ Babyveannesi benim 29. Haftada başladı 2 haftadır böyleyim ve ödemden kaynaklı dedi doktor fena bir ağrı ellerimi katlayamiyorum 🤦🏻♀️
Meriwa Babyveannesi magnezyum kullanırsanız doğum sancılarını gizliyor sezeryan olucaksanız kullanabilirisniz 35-36 dan sonra normal doğum düşünenler için bıraktırılıyor ben bıraktım dikkat edin sizde