Sedos5066 Laylaaaa121212 mide bulantısı sadece sabahları geliyo arada ben de başka sa skintim yok şükür
Aysn6767 Haftaya 2 günümüz kaldı :) halsizliğimiz devam ediyor bulantılarımız bi var bi yok ama ilac kullanıyoruz. Koku hassasiyetimiz gecmedi hala bazı kokulara, agır yada yemek kokularına karsı aşırı hassassız. Anında öğürmeye başlıyoruz. Tek bitmesini istediğim şey bu sanıırm 🙄🙄
Sedos5066 Aysn6767 ayy 1 kere oldu bence öğürme başka olmadı inşallah da olmaz bulantı filan sizinki de tez zamanda geçer ins