Mutlumklnc Merhaba kızlar ilk gebeliğim son adet tarihim 13 Haziran ama geç döllenmen olduğu için 7+5 teyim hadi gelin tanışalım. Birlikte tecrübelerimizi paylaşalım
Espi Mutlumklnc merhaba hayırlı olsun benimde 19 haziran 🤗 cuma günü kalp sesimizi duyduk çok şükür. Sağlıkla alalım kucağımıza 🥰
Ogrtmnanne2 Mutlumklnc merhaba ben de suan 7+5 😍🌸🧿 16 hazirandı adet tarihim. Hepimiz hayırlısı ve sağlık ile alalım kucağımıza
Mutlumklnc Espi amin inşallah sağlıkla gelsinler bir döküntü sorun yaşanmadan nasıl gidiyor hamilelik belirtiler başladı mı
Espi Mutlumklnc bende kist olduğu için progestan kullanıyorum o da çok uyku yapıyor. Arada karın ağrısı olup geçiyor. Henüz bulantı başlamadı umarım hiç başlamaz 🤗 sizde durumlar nasıl
Nur3271 Mutlumklnc amin canım bulantı baladı bir haftadır. Ama şükür kolay bastırıyorum leblebi ve cubukla
Mutlumklnc Mineust allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı inşallah sıkıntısız atlatırız 🙏
Mutlumklnc Espi ende şimdilik hiçbirşey hissetmiyorum çok şükür bulantım yok sadece halsizlik oluyor bazen inşallah hep böyle gider ya 🙏
Mutlumklnc Espi amin inşallah bende dün kontrole gittim tekrardan kap atışlarını duyduk onlarda duymasam hamileyim diyemeyeceğim 😂
Mutlumklnc Ogrtmnanne2 sizinle aynı gidiyoruz inşallah bir sıkıntı çıkmadan alırız kucağımıza bebeklerimizi bende şimdilik bulantı yok ama inşallah da olmaz
Ogrtmnanne2 Mutlumklnc inşallah olmadan atlatırsınız benim 1 haftadır var. Bulantınız yokken bol bol yumurta süt tüketin sonra yiyemiyor insan 😔