RabiaMG Belma4648 ben gunde 1 kez sabahlari kullaniyorum. Doktorum bas donmesi bas agrisi yapabilir dedi tansiyonum zaten dusuktu ama cok sukur yan etki yapmadi 😊
Belma4648 Zezef Herhangi bir yan etkisi oluyor mu canım .Uykusuzluk halsizlik.Günde kaç defa içiyorsun
Zezef Günde 1 le başladım.. yatarken içiyordum… şimdi günde 3 kullanıyorum.. tansiyon düşüklüğü yapması haricinde bi sorunum yok.. 9 -4 tansiyonla geziyorum. Sen tansiyon yüzünden mi kasılma yüzünden mi kullanıyorsun
Sezenimibeklerken Bana da doktorum kasılma için vermişti 30.haftada 36 da bıraktırdı ben sabah yarım akşam yarım kullanıyordum