Arkadaslar Dün bende rahim filmi çektirdim. Narkoz verdiler . Uyandığımda karnımın içi kazınmış kürtaj olmuş gibi ağladım ağrıdan iki tüpümde kapalıymıs biri ilacın basıncıyla açılmış . Diğeri açılmamış . Doktorum 2-3 ay deneyin normal yolla tek tüple dedi. Yüzde elli şansınız var . Olmazsa hamile kalamazsan laporoskopi ameliyatı ile diğer tüpü de açacağız dedi. Tek tüple hamile kalan var mı acaba aranızda . Keşke daha önce film çektirseymişim . doktorum yumurta takibi yapacak kanamam durunca . Filmden sonra kanama oldu resmen pedi taşıracak kadar su an azalmış antibiyotik hap ve ağrı kesici verdi bi de fitil onu da kanama durunca kullan dedi üç düşük yapan film çektirip bi tüpü açılan vardır aranızda ama tüpler kapalıysa nasıl ben 3 kez hamile kaldım ki. Belki de gebe kalıyordum sonra tüpte yapışıldık oluyordu rahme ilerleyemiyordu çünkü 2 düşüğümde kese göremeden oldu sadece kanda beta artmıştı