Mehtee canım naptın seni merak edip girdim uygulamaya biz kavuştuk sonunda minik kızımla bugün ancak kendimi iyi hissediyorum biraz ameliyat başlarken sanki kestiğini hisseder gibi oldum kendimi Kastıgim için tam uyuşmadım sanırım panik yaptım genel anestezi yaptılar uyandığımda soktaydim zaten agrim falan vardı hep diyordum ben kendim sezaryen istemim ama doktor mecbur desin de sezaryen olim diye sonra o kadar pişman oldum ki o ağrıyla kıvranmaktan kızımla ilgilenemedim emziremedim kucağıma alıp sevemedim zaten doğar doğmaz kucağıma alamadım ten tene temas yapamadım gerçekten çok zor beklemen çok iyi oldu inşallah normal doğum olmuştur beklemene değmiştir