3melekannesi23 Canım ben 26 haftalıkken corona oldum ne yazık ki. Endişelenme, korkma doktorların söylediği şey bu zamana kadar anne karnindaki bebeğe geçen bir vaka görülmediğiymiş. Seninki belki psikolojik olabilir, değilse de hastaneye gider test yaptirirsin semptomlar hala devam ederse ya da şiddetlenirse. Tansiyon problemin yoksa her gün 1 bardak limonlu su içmeni öneririm onun haricinde ayran ve bol bol yoğurt tüketmeni, bol su içmeni, ceviz badem yemeni söyleyebilirim. Eşinle zaten ayrı odalardasındır maskesiz asla gezme o da çıkarmasın maskesini. Allahın izniyle birşey olmaz, Allah yardımcın olsun