Selam güzel anneler 😊
19.haftamın içindeyim kızım için sabırsızlanıyorum daha şimdiden 🙈 babam mobilyacı, kızımın yatağını dolabını vs dedesi yapacak🥰 Uzun zaman kullanabilmek için 70×130 anne yanı beşik düşünüyoruz. 1 yaşından sonra odasına geçse de aynı beşiği kullanacağız 🤲🏻 Ama pamuk mu visco mu yoksa yaylı yatak mı almalıyız ona karar veremedik. Tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum 🤗