nagiss03 benim de erken doğum riskim var. Hastanede yatıyorum 5 gündür. 32. Haftama bugün girdim. Bebek 1700 gr benimde. Sancılarım çıkıyor. Ara ara hafif ağrılarım oluyor. Ciğer geliştirici vurdular 2 doz. Rahim ağzım kısalmış 25mm. Nidicart diye ilaca başlattılar onu kullanıyorum. Size ne yapıyorlar? Süreciniz nasıl ilerledi? Ne veriyorlar, neler yapıyorlar?