Gizemlermi Sola yat sağa yatma nedir arkadaşlar sol tarafım çökecek resmen fikri olan var mı sağa yattığında bebek gelişmezmiş falan 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ hayatımda böyle saçma bişi duymadım doğruluk payı nedir
mom44 Gizemlermi yani sürekli değil ama yemekten bi müddet sonra sola yatılırsa bebek kordondan daha iyi beslenirmiş kızımda duymustum bende ama sağada yatıyordum sola birşeyler yiyip yatardım sadece 🤣
mlsmrtgl Gizemlermi sağa asla yatılmamalı diye bir durum söz konusu degil . Sadece sola yattığınızda bebeğinize kan akışı daha iyi sağlanır bu da bebeğin daha iyi beslenmesine yardımcı olur . O yüzden 6. Aydan sonra doktorlar sola yayılmasını tavsiye ediyor .
eelliiff01 Gizemlermi ahh o sola yatmak resmen işkence benim erken doğum riskim olduğu için bebek aşağıda bi de sürekli sola yatacaksın bebek yukarıya çıkması için dedi ama resmen eziyet çekiyorum o sol da
Srhtzlyh Gizemlermi o konuyu napicam bilmiyorum bende valla canim. Hep yüzüstü yatan biriydim zaten hiçbir şekilde rahat edemiyorum sola yatiyorum uyuyamiyorum 😔
Elfffffffff mom44 sürekli sola yattığım için kulağım ezildi 🤭 o yüzden mi 3kg oldu benim sıpam, artık sağa yatayım bari 😂😂