Begumbbb Dun koyu sari bugun de acik kahve lekelenme oldu camasirimda agri,yanma,ya da bebegin hareketlerinde bir degisiklik yok cok endiseleniyorum bu gibi bir durum yasayan var mi arkdaslar?
ezggl Begumbbb bende 32.haftamdayım bendede dün kahve lekenlenme oldu dpktor agrı kasılma yoksa sıkıntı olmaz dedi bol su iç
Begumbbb ecembugra53 ağrı,yanma,sancı ya da bebeğin hareketlerinde azalma olursa gel dedi doktorum ama kaygiyla surekli camasirimi kontrol ediyorum 😔
gizemerdogann Bence doktoruna git bi gözük canım, benimde 14+5 dün hafif bi lekelenme oldu gittim yine progestan verdi bi sorun yok için rahat olsun bu hap kesicek dedi