Nazzlicann_ Bir doktordan dinlemiştim yine. Su yahut kanlı sıvı gelmediği müddetçe tehlike arz eden bir durum olmadığını söylemişti. Bana kalırsa sancınızı evinizin steril ortamında çekin zira hastanede NST’ ye gireceksiniz put gibi. Doğum için açılma lazım, yürümek lazım ve bazı hastanelerde buna müsade edilmiyor ne yazık ki. Ayrıca hastaneye 7 cm açılma ile gitmek mi daha iyi yoksa 2 cm le mi? Bekleme süreniz kısalır en azından malum virüs de var.