Kızlar merhaba, 37+5iz, bu doğum kasılmaları falan nasıl oluyor nasıl bir his h bilmiyorum ilk gebeliğim daha, dünden beri vajinamdan, vajinamın hemen üstünden böyle sanki iple çekiyorlar geriyorlar, ya anlatamadığım bir his sanki aşağı doğru çekiyorlar vajinamı falan, dün başladı bunlar, ve beş ağrımda tıpkı adet ağrısı gibi dün geceden beri devam ediyor, bu kasılma yürü dediğim şey ayrıca karnımda da oluyor sanki bebeğim karnımın içinden beni vakumluyor gibi, ve bu kasılma türü şey olduğunda direkt kasığıma ince Bi sızı/ağrı vuruyor. Dün gece bir baktım ishal olmuşum, kasıklarım belim karnım komple ağrıyor. Bu kasılmalar 5-10 dk da bir geliyor. Yani kasılma diyorum ama, kasılma denilen şey bu mu? Kasılmaları mı başlıyor ne oluyor 😐