Deletedmom386 Hanifee1273 bende 36 hafalığım dün adetin bitiminde kahvrengiye döner ya kan. Aynı o şekilde peçeteye gelmişti. Ama devamı olmadı ve normal akıntı geliyor sadece. Nişanmıydı bilmiyorum ama nişansa doğum yakınmıdır
Deletedmom386 Atlass bende 36 hafalığım dün adetin bitiminde kahvrengiye döner ya kan. Aynı o şekilde peçeteye gelmişti. Ama devamı olmadı ve normal akıntı geliyor sadece. Nişanmıydı bilmiyorum ama nişansa doğum yakınmıdır
Hanifee1273 Deletedmom386 evet bazı kişilerde kahve rengi şeklinde de geliyor . Belli olmaz Doğumun nişan gelmesi çok fazla etkilenmiyor kimisi 2 haftadan fazla bekler kimi bir kaç güne doğar
Deletedmom386 Hanifee1273 bakalım görürüz Hafta olarak erken zaten bir 5 gün daha dayansada 37 haftalık doğar. Herşeyin hayırlısı olsun gerçi