Kızlar 2 gündür hastanedeydim su gibi akıntı farkettim 35+3 üm şuan ve bebeğim 1 hafta önden gidiyor. 2 ciğer geliştirici iğne yapıldı antibiyotikler uygulandı sancı ve kasılmalar durdurulup beni eve yolladılar haftaya gün verdiler suni sancı için. Doktorlar suyu patlamış ama nerden ptladığını anlamadık dediler 🥴 Bu sabah yine sızıntı şeklinde su geldiğini farkettim ama o kadar az ki su olduğunu kimse farketmez heralde🙄 eğer bugün doğurursam ne yaparım bebeğim sağlıklı olur mu. Acaba biraz bekleyip gerçekten suyum gelmesini bekleyip gitsem mi hastaneye böyle bişey yaşayan varsa nolur bana tecrübelerinden bahsetsin biliyorum aynı olmaz tabiki ama o kadar ihtiyacım var ki şuan bilgiye zaten çok korkuyorum 😢