efeninannesi5 Hanımlar 39+5 günlük hamileyim dünden beri karnım sürekli sertleşiyor bugünde kalktığımdan beri 1 saattir sert sizce doğum belirtisi mi?
Aselberkan efeninannesi5 bana doktorum demişti karnın sertlesecek kasılmalar baslayinca rahim kasılyor
Aselberkan efeninannesi5 bazı anneler hissetmiyormus sanciyi Dr o arayin bence :) belki bebis geliyodur 🙏😍