Umayarkn Kızlar 2 gün önce doğum yaptım sütüm gelmedi hala bebeğimde süt gelmediği için emerken sinirlenip bırakıo aynı durumu yaşayan var mı ? Nasıl süt getircem
Minikaskk Umayarkn benim de başta çok az su gibi birsey geliyordu damla.damla.ama bebek çektikçe gelmeye başladı sonradan zaten onları midesi çok çok ufak damla.damla.icse bile yeter ilk günler mamadan once sık emzirin zorlayın elinizle sıkın sıvı geliyor mu bakin yine de artma olmazsa o zaman mama verirsiniz
Aag123 Umayarkn 3 günden sonra yavaş yavaş geldi. Aktardan rezene alıp onu içtim . Sıcak duş , sıcak havlu göğüse , sıcak süt içtim bide sağmaya başladım 11 günlük şu an iyi süt süt artana kadar mama verdim
Kubravci Umayarkn surekli sut sagma makinasiyla sag saat basi veya 2 saatte bir her bir gogsu 15 dk surcek seklinde sag ben boyle yaptim ertesi gunu geldi sutum bebegim cekerken
Urasmom Ben de sezeryan doğum yaptım ve ilk 3 gün sütüm gelmemişti sonraki günler damla damla da olsa geldi bu gayet normalmiş. Sütüm gelene kadar mama vermiştim Siz de öyle yapabilirsiniz