Meraba kızlar bugün hastaneye gittim ve herşeyin normal seyrettiğini ve bebegimin erkek olduğunu öğrendim benim için çok da fark ermiyordu doğrusu ama genede çok sevindim sanki yeni hamile olduğumu öğrenmiş gibiydim çok güzeldi ya hele bi oturuşu vardı pipisini göstermiş resmen ben burdayım diyordu çok tatlıydı videosunu da çektik eşimle özledikçe izlerim