Merph Çok tesekkir ederim, insallah 🙏 Açıklık olmasiyla sanci çok paralel olmayabiliyor sanirim, 2 3 cm aciklığı evde hissetmeyebilirim. Biraz korku var tabii ki bebek bizim de iri diyor doktor ama normali deneyelim diyor, zorlanirsan sezaryene aliriz, diyor. Benim de istedigim o aslinda ama şu an hala hicbir belirti yok, hayirlisi artik 😊
Sağlıkla, güzelliklerle dolu keyifli vakitleriniz olsun bebisinizle 👶🏻🌺😊🙏 Siz de tam toparlarsiniz en kısa sürede insallah 🙏🙋🏻♀️