Geçen hafta geldiğim gün 4 kere sancı gördüler kızlar nst de ,bi serum takıldı bi haftadır 7/24 serum yiyorum sancım 20 nin altında artık ama sancımı engelleyen serum sanırım ,tam bi hafta oldu yatalı sürekli ağlamalarım oluyo ,ve bi haftadır doktorlar hiç bi şekilde bi bilgi vermiyorlar her sabah kan alımı nst serum bazı gün doktor bile gelmiyo yanıma , Doğuma kadar yatırıp doğumu yaptırıp gönderdikleri bile oluyomuş ya ben napcam ,ultrason la bakın bi kere dedim iki hafta da bir oluyo ultrason dedi siz isteyince olmuyo dedi hemşire 😔😔