sevdenuur İlk hamileligim ve daha çok minigiz. 4+2 yiz hafif karin agrim var ,ve pembe leke geldi neden olabilir tehlikeli bisey olabilirmi ? Korktum ilk olunca acile gitsem mi beklesem mi kaldim arada ne yapiyim bilgi anneler😐
Deletedmom15257 sevdenuur git tabiki cnm yerlesme kanamadi da olabilir dusuk belirtiside bekleme tabiki
Sulegorkemakyol sevdenuur lekelenmen yerleşme kanaması denilen kanamada olabilir seni korkutmal istemiyorum düşük tehlikende olabilir o dönemde hepimiz ağrı yaşadık ama lekelenme biraz farklı sen en kısa zamanda doktora git canım eğer doktorunun numarası varsa onu ara en doğru tespiti sana o yapıcaktır
Nurerdgn sevdenuur pembe lekelenme olduysa kesinlikle git canim korkutmak istemem ama pembe lekelenmeyi ciddiye alman lazim kahverengi lekelenme olsa pek sikinti olmuyo ama pembe lekelenme onemli
Aysehatun sevdenuur tabiki gitmelsiin bekleme ben kahverengi lekelerim için gitmiştim 5 haftalıkken halada ilac kullanıyorum bol bol dinleniyorum acil bakar bu saatte herhalde
sevdenuur Sulegorkemakyol leke gibi pembe acik baya rengi bie karin agrisi olunca .. teskkur ederim gidiyim ben ozman hmen ..
Sulegorkemakyol sevdenuur inşallah sende sağ salim kucağına almayı nasip etsin yarabbim hepimize bebeklerimizi
gigi sevdenuur bende de oldu yerleşme lekesi o ağrı da olacak uzun bir süre hem de adet olacakmışsın gibi ama lekenmen sık sık geliyorsa git dr lekelenme bir kez geliyor
sevdenuur Sulegorkemakyol aminn canim insAllah rabbim tum hamilelere kucagina almayi saglicakla nasip etsin
Nurerdgn sevdenuur yok canim olmaz korkma hic bana da ilk zamanlarda baktilar vajinal keseyi bebegi gormek icin sikinti olmaz korkma
FatihDerya Canım ilk haftalarda normal diye biliyorum benimde olmuştu ama çok açık pembe ve pudra rengi gibiydi senin tam olarak nasıl her ihtimale karşı doktora gitmeni ya da gittiğin doktoru aramanı tavsiye ederim bide şuanda dinlenme bak ayaklarını yüksege koy inşallah bişey yoktur geçmiş olsun
Deletedmom05 4 haftada ne yerleşmesi yaaa kese bile zor görünür. Cnm daha çok çok minik hastaneye git lütfen