yamacalimoms Kızlar ilk defa bu gece yaşadım böyle karnim one doğru istemsiz kasıldı ağrı vs yok yarım saat geçti gene aynı kasılma hissi oldu bu yalancı kasilmamidir? Korkmama gerek var mı 29 haftalık bu arada
1Anne_ yamacalimoms bence yok sancı olurdu yalancı kasılma değil yalancı sancı sonuçta bebeğin yeri daraldıkça hareketlerini daha net hissediyosn o yüzden kasilma gibi hissetmiş olabilirsn çünkü 32+2 haftaligim her geçen gün haraket ettikçe canımı acitiyo saniyelik bisey yeri dar geliyor sanirm
Tstnptt yamacalimoms Hashasim2020 Cnm bnm de karnım sertleşiyordu ve elimi koymazsan hissetmiyordum ovalayınca geçiyordu yada konuşunca doktora kasılmayı sancıyı hissetmeme gibi bir şansım var mı dedim gözüne yumruk yediğinde nasıl hissedersen onu da aynen öyle hissedersin merak etme dedii beklediğimiz kadar hafif değil galiba bu kasılma sancı 😊
Hashasim2020 Şu kasılma olayını ben de hiç bilmiyorum ya benim de bazen karnım sertleşiyor ama öyle ağrı sızı olmuyor o yüzden doktora gitmedim hareketleri de güzel diye