Ririsea Sydabskrt niye böyle bi başlık acilirki doğmamış bebekleri kiyaslamak ne kadar doğru haftasina uyumlumu doktor sorun yok diyormu ozaman tamamdir niye surekli kıyaslama icine girersinizki siz ve sizin gibi bu tür başlık acanlar icin söylüyorum ben bu tür kıyaslama konulari gormekten sıkıldım kıyaslama değil demeyin boyle bi konunum açılma sebebi kiyaslamadan baska bişey degildir masum gelmiyor bana iyi geceler..
durununannesii Ririsea nesi masum gelmiyo? İlk bebeklerimiz haliyle merak ediyoruz gelişimi nasıl diye bende sen ve senin gibi düşünenleri anlamıyorum
muhendisanne1 Ririsea böyle postları gördüğüm zaman ben de merak edip giriyorum corona virüsünden ötürü doktora 3 aydır falan gitmiyorum ve merak ediyorum acaba haftama göre kaç kilo ya da kaç gram diye. Şöyle bi durum var doktora gitmiş kilosunu öğrenmiş sonra burada soruyor bebeğimin kilosu iyi mi diye 😅 yahu burada niye soruyorsun doktora bi ton para veriyorsun o soruyu doktora sorda doktor cevaplasın. He iyi ya da kötü dediği şeye de inanmıyorsan niye o doktora gidiyorsun bende buna şaşıyorum ama abartmaya gerek yok bence , narin annelerimizi kırmaya dökmeye de gerek yok bırakın herkes istediğini sorsun belki öğrenme amaçlıdır. Yani direk yargılayıcı yorum yapmak yerine saygı duyulabilir diye düşünüyorum 🤗 Ririsea
Aysenurr25 Yoo yanlış yazmadım kilosu 2 hafta önden gidiyor sadece tabi ki kıyaslama doğru değil normal haftasıyla uyumluysa bi sıkıntı yoksa ne gerek var
Aysenurr25 Zynp01 sadece 2 hafta önden gidiyor kilo olarak dedi zaten önceden de hep kilosu öndeydi bi sorun yok dedi yani şimdilik
strangelove Bugün doğmamış bebeğim kilosu kıyaslanacak, yarın parkta hangisi daha hareketli diye gizli gizli kesilecek, komşulukta bir bahaneyle boyları ölçülecek. Doğmamış çocuğu rahat bırakın bari ya 😀