Ayse2020 canım öyle düsünme yeter ki sağlıklı olsun.Her annenin sütü olmuyo,bazen de sütü olanın sütü yaramıyo.Kuzenimde yeni doğum yaptı onun bebeğinde reflü var doktor bıraktırmıs sütü.Kız da sütü var diye üzülüyo.Simdi mama kullanıyo.Allaha sükür her sey mevcut artık.Allah sağlık versin yeter ki hic üzülme🙏🏻