geçmiş olsun cnm bende ayni durumdayım rahim ağzı ilk baştan beri 35 iken 1 mm bile kalmamıştı 23+6 da acil serklaj atıldı bir de 1cm e yakın açılmam vardı şuan 26 haftadayız doktorum ev işi vesaire yapmadığın kendini yormadığın sürece sıkıntı yok dedi ama ben uzanıyorum elimden geldiğnce evde bol bol dinlenmeye çalışıyorum annem yanmda yardmcı oluyor snnde problemin çozulur insllh sağ salim kucağına alırsın 🌸