Ascianne ayakta sallasamda uyku arasında sallanmak istiyor uyutup direk babynestle yatırsam sallayamıyorum o yüzden de kullanamadım bizim babynestte şu an beşiğin içinde duruyor ama kızım beşiğinde yatmıyor 😁😁 pusette uyuyor hep.Sanırım çocuğun huyuyla alakası canım her çocuk farklı oluyor işte