Carolina Kızlar emzirme sütyeni aldım bi de emzirme atleti var bunu almaya gerek var mı tecrübeli annelerden fikir alabilir miyim
Mihrimah41 Carolina ben kullanmıştım ama ben kışın doğum yapmıştım. Sütyen takmaya gerek kalmıyo bence çok kullanışlı. Kış için almalısın 2tane al eğer hoşuna giderse başka da alırsın nolcak
ElifOncul Normal zamanda atlet giyme aliskanligi olan biri degilseniz bence gerek yok. Ben aldim hic begenmedim iade ettim. Hele bu sicaklarda hic geregi yok
Carolina Hmm🤔ben yaz kış atlet giyen biri olarak benim için kullanışlı olucak sanırım. Teşekkür ederim yorumlarınız için.
K1_ snm_ ben oğlumu eylulde dogurdum şimdi ise inşallah kızım ekim sonu doğacak hiç ne sütyenını aldım ne de atletını ve evdede içerdede hiç ihtiyacım olmadı normal likralı atletlerımı kullanıyodum aynı işlemi görüyorlar
K1_ Carolina vala bence alma lıkralı olunca gogusunu cok rahat acabılıyosun 🤗 birde onu alan birisi varda cevremde bende almayı dusunmustum ılk zamanlar bana ben aldım ama gerek yok dedı kullanıssız falan deyınce ben almamıstım iyiki almamısım🤗
Mihre Carolina Kışın asla sütyen takmam,emzirme atletleri harika bir icat👌🏻Emzirme sütyenleri bana bir türlü pratik gelmedi,alışamadım hele ki dışarıda emzirmyi düşünürsek atletler inanılmaz rahat oluyor.
Yarim_Kilo_Kiyma Bende bugün suwen’Den aldım lohusa takımı diye geçiyor atletli takım aldım. Atletsin hiç rahat edemem normalde de. Umarım kullanışlı olur
Blanchedubois Carolina atlet içerde de dışarda da çok kullanışlı. Evde zaten emzirme sütyeni hiç kullanmadım ama dışarıda da gömleği thirtü yukarı siyirinca üşümemek, açık kalmaması için atlet şart bence. Beli sıcacık tutup insanı konforlu hissettiriyor uyurken de ^^
Makbus Carolina bende yaklaşık bir aya doğum yapacağım iki tane emzirme atleti aldım sütyen güzel bulmadım atlet daha kullanışlı geldi tercih tabiki
Carolina -henza- bunu da bi düşünücem. Emzirme sütyeni aldım çünkü 2 tane. Atlet yerine sizin dediğiniz mantıklı