Tugce28 Regl e 7 gün kala yine bir umut bekliyorum ☺️ 13 Ağustos evlilik yıl dönümümüz bir mucize olsa eşime sürpriz yapmak istiyorum 🤲🏻
KMerveK Tugce28 bende dört gözle bekliyorum bugün adet günüm geçen ay 5 gün gecikince çok umutlanmıştım bu ay da öyle olacak diye içim içimi kemiriyor ama çaktırmıyorum
EceEgemen Tugce28 ahh benimde bat 13 ağustos bugün erken gebelik testi yaptım negatif hayırlısı dedim artık. İnş pozitiftirde erken yaptım die gözükmemiştir 🙂
Tugce28 KMerveK yaa test yapmadınız mı bende merak ettim şimdi 😊 bende üç dört gün kalsa da test yapsam diye bekliyorum sabırsızlıkla 😊
KMerveK Tugce28 yapmadım geçen ay bi hayal kırıklığı yaşayınca adetim iyice geçsin ondan sonra yapicam dedim bekliyorum şimdi insallah güzel bi haber alırız bu ay tabi hayırlısı Rabbim ne zaman nasip ettiyse en güzel zamanda gelsin insallah
Milos35 Tugce28 3-4 gun kala kan testi mi yaptriyorsunuz ve kanda cikan kesin mi oluyor ONCESINDE ( 3-4 gun) yapilsa da.
12333544 Tugce28 slm öncelikle alah istiyenw herkese düşmanıma bile herkese hayırlı bir evlat nasip etsin alah kimsenin kucağını boş bırakmasın yaşayan bilir bu imtihanı
_Mother_ 12333544 benim herhangi bir sağlık sorunum yok çok şükür 9 aydır evliyim 18 haftalık iken gebeliğim sonlandırıldı 4 aydır da korunuyorum bu ay korunmayı bıraktım ilk denemem olacak işte bat tarihim 20 ağustos daha
12333544 Benim 4 yıl olmadı ve başta izin vermediğin için sürekli vicdan azabı çekiyordum ve psikolojimi bozmuştum biara günahhar ediyordum kednimi
_Mother_ 12333544 gebesiniz galiba inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına ya bazen olabiliyor insan uzun süre korununca yumurtalıklar kuruyormuş sanırsam
_Mother_ 12333544 canım bebeğim de sipina bifıda hidrosefali olduğu anlaşıldı doktorlar sonlanması gerekiyor dediler o yüzden sebep olarakta gebelik öncesi folik asit içmemiştim ondan dediler