Annehissi2510 Kizlar ben 5 ayliga yeni girdim belim kopcak durumda ilk ayimdan bu yana belimden cekiyorum sizde oylemisiniz?
Ozdmrkbraa Annehissi2510 10.haftamdan beri çekiyorum 19+4 üm hâlâ çekiyorum doktor magnezyum verdi ama diş ağrısı gibi şiddeti geçse de ince sızısı kalıyor sürekli ayrım oluyor hele bide az bi iş yapıyım o gün perişanım
Urasbaby Annehissi2510 daha yeni baslamis canim 8. aya kadar devam edicek cok ayakta kalmamaya dikkat et ve egilip kalkma
prensesim35 Annehissi2510 bnmde öyle cnm korkuyorum bişi olacak die doktora gidiom muayene ediyo herşey normal dio
Tatlisannedilekk Annehissi2510 32haftalık hamileyim bazen belim ortadan ikiye ayrılcakmış gibi hissediyorum ağrıdan😔benimde ilk haftadan beri belim ağrıyor ve hafta ilerledikçe şiddeti daha da artıyor
Gamzesurucu Benim de 7 ay bitmek uzere. İki haftadir bel agrisi cekiyorum. Duz yatamıyorum, yuruynce bsy yok oturunca veya yatinca kalkamiyorum yerimden 🙈Pazartesi kontrolum var doktora soyleyecegim bakalm 🤷🏼♀️
Annehissi2510 Gamzesurucu ayneen oyle ama seninki en azindan yeni agrilarin var ben gebeligimin basladigindan brri oyleyim Allah yardim etsin bizlere ❤️🤲🏻😔
Busragozer Gamzesurucu herkesin farklıdır belki ama birebir aynı sorunla var bende de doktor magnezyum eksikliği dedi inşallah önemli değildir 🙏🏻
Busekrkmz Ah canlarım bu daha başlangıç benim doğuma 23 gün kaldı artık yatsamda geçmiyor ama dayanılmıcak gibi değil alışıyorsunuz bir zaman sonra 🤗
Gamzesurucu Busragozer evet ben de magnezyum eksikligi oldugunu dusunuyorum iki uc oldu siddetli kramp giriyo bacagima. Onun da sebebi magnezyum eksikligi. Allah saglik versin hepimize 🤲🏻
Hifa38 Tatlisannedilekk bnde de oluyor tüp bebek tedavisi ile hamile kldim sürekli yttgimdan mıdır nedir 23+1 im ama bazen çekemiyorum bacaklarımı belimden dönmekte faln zorlanıyorum birde Allah’ım bugün bı iç sıkılması bı daralma burnum falan sanki dopdolu ama hiç bir şey yok sanki göğsümde ağrı var panik atak var bnde nasıl korkuyorum ya 😔😔😔
Tatlisannedilekk Hifa38 o bazen bende de oluyor cnm durup dururken koca ev üstüme geliyor darlanıyorum birden ağlamaya başlıyorum🤷🏻♀️ hormonlar+sıcak
Hifa38 Tatlisannedilekk uf artık o kdr çok yoruldum ki kndimi yapayalnız hissediyorum sanki 😔😔😔 her ağrımi kötüye yoruyorum berbat bir şey panik atak
Tatlisannedilekk Hifa38 Allah yardımcımız olsun cnm🙏🏻 sağsalim kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi
Busragozer Gamzesurucu amin hemen bir detaylı kan ver derim sağlık ocağından ona göre doktor takviye vermeye başlasın 😊 ben sunana kadar vegaferon dan başka ilaç kullanmamıştım ama başlayacağım gibi 🤭😂
Gamzesurucu Busragozer ben de onu kullaniyorum sadece 🙈 cok gec artik bilseydim onceden verirdim yarin randevum var 😅