Seni çok iyi anlıyorum, karnın tok olsada mide kazınması mı yaşıyorsun, hemen beyaz ekmeği bırakıp, tam buğdaylığa geçin derim. 3 ayım kazınmalarım ile geçti, aglıyordum sürekli, karnım tok midem kazınıyor diye. Ekmeğimi değiştirince dünya tekrardan benim oldu sanki