Herkese Merhaba
Hamileliğimi öğrendim öğreneli buradayım planlı hamile kaldım ilk seferde de rabbim nasip etti çok şükür 🤲 6. Haftadan sonra mide bulantım ve kusmalarım başladı maalesef 5. Ayıma kadar kustum ve 10 kilo verdim bu benim için iyi bir şeydi çünkü kilolu hamile kaldım. 6. Ayımda sağlık ocağı rutinn kontrolümde tansiyonum 14/8 çıktı ben hissetmiyorum ama ebe hanım takip et dedi ve hep yüksek seyrettiğini fark ettik. Hemen kadın doğum uzmanına başvurdum ve maalesef gebelik hipertansiyon tanısı kondu kaç kere acillik oldum hatırlamıyorum bile ama protein kaçaklığı olmadığından hiç müdahale edilmedi kontrol altında tutuldum. 20. Haftamda itibaren idrar enfeksiyonu yoğun geçiriyordum maalesef onca antibiyotik kullanmama rağmen oda geçmedi. Yine birgün tansiyonum 15/10 u gördü hastahaneye acil gittim ve yatırdılar kontrol altına almak için doktorum daha fazla beklemeyelim deyip 37 +4 inin sezeryan günü verdi ikinizide tehlikeye atmak istemiyorum dedi tamam dedik anlaştık hastahaneden ayrıldık. İşte öyle böyle günler günleri kovaladı 36+5 de çok halsiz uyandım o gün ful uyudum yattım sadece karnımda hafif ağrı vardı o kadar onuda enfeksiyon ağrısı diye takmadım çünkü hep oluyordu o gece erkenden uyudum vee geldik o güne 36+6 da sabah 8.5 da aşırı derecede idrara sıkışık uyandım tuvalete girdim bir yandan idrar yapıyorum bir yandan ishal olmuşum ama hayatımda öyle ishal olamamıştım farklı bir yapıdaydı. Tuvaletim tutamıyordum acaba suyum mu geliyor diye ayağa kalktım ve evet suyumdu akıp gidiyordu durduramıyorum hemen içeri koştum heyecandan eşime suyum geliyor kalk diye bağırdım 😂 uykudan sıçradı tamam sakin ol duşunu al gidelim dedi 😀 duşa girdim hemen acile geldik. En korktuğum şey için odaya aldılar çatı muayenesi 😬 ilk suyunun geldiğini anlamak için ince geniş beyaz birşey soktular o canımı çok acıttı ne yalan söyliyim ama geri çıkarınca hemen geçti acısı sonra 2 parmağını soktu hiç acımadı bu muydu yani dedim kendi kendime. 2 cm açıklığı %30 rahim yumuşaması ve sıfır sancı vardı. Doktorum suniyi kaldıramayacağımı tansiyonumu tetikleyeceğini ve tekrar sezeryana dönme risklerinden bahsetti ve beni ikna etti suni istemedim. Dün yatmışım yapıldı bugün sabah 10 da doğuma aldılar spinal zeryan oldum hiç acımadı iğne yaparken hissetmedim bile önüme birşey örtüler ve 5 dk geçti geçmedi çekiştirdiklerini hissettim ne ara kestiniz diye espri yaptım 😂😂 sonra 2 dk içinde bebeğimin sesini duydum bana gösterdiler ve götürdüler 30 dk felan benimle uğraştılar başımda bir doktor vardı sürekli benim le konuştu ameliyatı hiç düşünmedim. Sonra sedyeye alıp odaya çıkardılar ebe gelip karnıma masaj yaparak bastırdı o an biraz acı çektim ama hemen iğne yaptılar geçti sonra 2 saat sonra bidaha geldi ve yine masaj yaptı ve alttan elimi sokup temizledi biraz o da biraz canımı acıttı ama hemen geçti acısı 9 saat yattım ve gelip kaldırdılar ilk dikişim sızladı biraz ama geçti hemen burda okuduklarım kadar korkunç sancılar acılar çekmedim herkes katlanan bilir ben çok canı az bir insanımdır birde ben yaptıysam herkes yapar klasik olacak ama 😂 şimdi az birşey sancım var bol bol kahve içiyorum gazımın çıkmasını bekliyoruz. Bebeğim 36+6 oldu çiğer geliştici vurmuşlardı çok şükür solunum sıkıntısı olmadı. 2800 demişlerdi ama 3045 gram oldu 48 cm boyunda şimdi yanımda uyuyor 🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥰 doğumdan da korkmayın olumsuz hikayeler okumayın çok zor birşey değil emin olun hoşçakalın 🤗