Kızlar hayırlı geceler bugün 36 haftalık oldum. Ve kontrolüm vardı 50 cm boyu 2.950 gr ağırlı çok şükür herşey iyi dedi doktor. Nst ye felan bağlamadı çatı muayenesi de yapmadı herşey iyi dedi. 10 gün sonra tekrar gel dedi. Nts ye felan bağlaması gerekmiyor mu sizce yada normal mi ?