Hazır meyve suları herkes için zararlı. Taze sıkılmış olanda şeker var tamam ama çeşit çeşit vitamin de var. Ben ilk hamileliğimde her gün iki farklı meyveyi sıkıp içiyordum. Çok çok sağlıklı doğmuştu oğlum anaokuluna kadar hasta bile olmadı. Şuan ikinci hamileliğim ve bulantım çok yoğun. Ve o korkunç metal tadı hiç geçmiyor. Keşke yine içebilsem. Meyvenin içindeki şeker doğal bi şeker sonuçta. Bence glikozdan, şerbetli tatlılardan fln kaçmalıyız.