Hulya1907 Kızlar 5 haftalıgız doktora gittim kese var cocuk görünmüyor başına gelen oldumu küçük diyemi.., 😬😔
Ozdmrkbraa Hulya1907 gebeliği ilk öğrendiğim de 5 haftalıktı doktorum iki hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi 7 haftalıkken hem kendisini gördük hem kalbini dinlemiştik şimdiden tasa edip içini sıkma canım önünde geçireceğin çok zaman var ve bugünlerin kıymetini bil biz ne ara 20 Haftalık olduk anlamadım bile ☺️
Milena20 Hulya1907 canım daha küçük 7.haftada tam duyarsın benimde öyle olmuştu 5.hafta iki hafta sonra gel dedi gidince çok şükür bebişi gördük kalbide duyduk usg cihazından bile farkeder
Busbus58 Hulya1907 aynı sizin gibi 5 te gittim minik bi kese vardı sonra 6 da gittim kese büyümüştü ama yine yoktu bebek 7 de tekrar gittim bebeğide kalp atışınıda gördük duyduk
Hulya1907 İnş bizimkide oyle olur cok sıkıldım oyle dıyınce cok sagolun tahmin etmiştim ama basına gelenden duyunca daha da rahatladım cok sagolun😍
gamzetahsin ben 7 haftayi geciyordu gordum daha erken insallah gorursun bebegini canim gonlunu ferah tut
Xxxl Hulya1907 bende aynı durumu yaşadım canım 3 haftalıktı gittiğimde kese vardı ama o kadar sonra baya zaman geçti 15 gün kadar öyle göründü
Srhtzlyh Hulya1907 korkma kuzum benimde 5 haftalikken sadece kese göründü 6 haftalikkende bebeği gördük. 8 haftalikkende kalbini duyduk😊 yavaş yavaş hepsi oturacak inşallah merak etme🌸
Gizemlimmio Hulya1907 8.haftada gördük biz bebeği ve kalp atışını duyduk. Daha çok erken ben 5.haftada keseyi bile görmemiştim 😂 Her şey yolundadır yani İçinizi ferah tutun 😊