Ftm_bkdmr Arkadaşlar başlıktan da anlaşılacağı gibi bu şampuanı kullanıp memnun kalan var mı ? Çok kararsızım şampuan konusunda
Mehtap74 Ftm_bkdmr 2 oğlumda da Nivea kullandım kızıma da aldım şimdi bakalım. Bebeğin teniyle ilgili hassas olursa ona göre değiştirirsin
Ftm_bkdmr Busbus58 anladım canım. Ben henüz almadım da sorayım dedim. Bakalım nasıl diye. Teşekkür ederim
Ftm_bkdmr Mehtap74 teşekkür ederim canım. Her şampuanı da bebekte kullanmak olmuyor kimi çok kimyasal falan malum
Kuzeymiraa Ftm_bkdmr kimyasal olmayan bir şey düşünüyorsanız fiyat olarak biraz dazla fakat mustela veya sebamed öneririm ben sebamed aldım e bebekten indirimdeydi sürekli indirime giriyor zaten en azından katkı maddesi vs birşey yok tavsiye ederim
isis Merhaba Nivea'nin urunlerine alerjim var.Gunlerce gecmeyen kasinti yapiyor bende.Ben olsam baska bir markayi arastirirdim.