Cemrebslyn ahhh gene haline şükret😐 benim 36 numara ayaklarım vardı incecik şuan gelde bir gör 🤦🏼♀️ 38 dar gelio davul gibi şişti tek ayaklarım değil bu arada bütün vücudum ödem doldu taş gibi semaertler bacaklarım felan 🤦🏼♀️ Ne yaparsam fayda etmedi 😐 parmaklarım, bileklerim, burnum,dudaklarım, suratımmm🤦🏼♀️ Ya bildiğin ödem doluyum 😞