Kızlar bugün itibariyle 36+0 olduk bebişle doktor daha 2 hafta doğmaz gibi dedi ama tabi kendi ne zaman gelirse artık, şöyle saçma bir düşüncem var ki ya doğum başlar da ben anlamazsam 😂 ya insan bir şeyi bilmeyince çok geriliyor. Bu düşüncemin nedeni de hastaneye gittim 5 cm açıklık vardı hiç hissetmedim falan diyenler. Hiç bir şeye benzemiyor diyorlar gerçi ağrısı kesin anlaşılır diyorlar ama, benim ağrı eşiğim çok düşük her sancıya da hastaneye koşmak istemiyorum. Hayır bir de doktorum ona rağmen bilinmez bir şey yaşamak garip geliyor 😂😂