Arkadaslar 9+1 gunluk hamileyim. 4 haftadan beri biliyorum gebeliğimi ilk ogrendigimde Progesteronum dusuk cikmisti. 10.39 cikmisti. Daha sonra 6+4 te kontrole gittigimde kese arkasinda kanama oldugunu öğrendim. Oncesinde yoktu. Unutup unutup yukarilara uzaniyorum hep. Ve ilk ogrendigimden beri surekli agrilarim oluyor. Kasik karin ve bacak agrisi. Yansiyan agridir dedi doktorum. Ama bugun sag kasigimda resmen batma gibi bisey oluyo. Agridan daha farkli. Tekrar kontrole gitmeme 1 hafta daha var. Sizce agri neden oluyodur tehlikeli mi ? Ilk gebeligim oldugu icin herseyde tedirgin oluyorum