Selam Kızlar Allah nasip ederse Pazartesi günü ilk defa bebeğimin kalbini duyucaz 🧿❤️🤲🏼7+2 deyim bilmediğim için soruyorum deneyimli annelere sizin ilk duymanız nasıl oldu ? Sesli bir şekilde duymanızı sağlıyor mu doktorunuz ultrasonda gözüküyor mu ? Merakımı biraz gidere bilirmiyiz rica etsem 🙏☺️